PREAMBUŁA

Regulamin określa prawa i obowiązki użytkowników sklepu internetowego Marbell oraz zasady jego funkcjonowania.

I. Postanowienia ogólne

  1. Właścicielem oraz administratorem sklepu internetowego Marbell jest firma: Marbell Monika Gospodarek, NIP: 7133124294 REGON: 524862500, z siedzibą przy ul. Jaśminowa 1, 21-003 Jakubowice Konińskie-Kolonia

2. Kontakt ze sklepem internetowym jest możliwy pod adresem e-mail: kontaktmarbell@wp.pl.

3. Regulamin określa w szczególności zasady korzystania przez Klientów ze sklepu internetowego Marbell, tj.: sposób składania zamówień oraz ich realizacji, sposób oraz terminy dostawy produktów, odstąpienie od umowy, a także tryb postępowania reklamacyjnego.

 

II. Definicje

Sklep internetowy - sklep internetowy dostępny pod adresem: marbell.pl, w którym użytkownicy mogą za pośrednictwem Internetu (drogą elektroniczną) dokonywać zakupów produktów;

Administrator, zamiennie zwany Usługodawcą lub Sprzedającym – podmiot świadczący usługi sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie, to jest: firma: Marbell Monika Gospodarek , NIP: 7133124294 REGON: 524862500, z siedzibą przy ul. Jaśminowa 1, 21-003 Jakubowice Konińskie-Kolonia

Strona internetowa – adres elektroniczny www.marbell.pl, pod którym działa Sklep internetowy;

Produkt – artykuł, na który można złożyć zamówienie w Sklepie internetowym.

Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, nabywająca produkty za pośrednictwem sklepu internetowego.

Konsument - Klient będący osobą fizyczną, korzystającą ze Sklepu Internetowego w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;

Zamówienie – złożona przez Klienta za pośrednictwem Sklepu internetowego oferta zawarcia umowy sprzedaży;

Umowa sprzedaży - umowa sprzedaży produktu/ów – w rozumieniu kodeksu cywilnego - zawarta pomiędzy właścicielem Sklepu internetowego a Klientem, za pośrednictwem Sklepu internetowego;

Ustawa - ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. ( Dz.U.2014,poz.827);

 

III. Zawarcie umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną

  1. Sklep prowadzi sprzedaż na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
  2. Sprzedający świadczy za pośrednictwem Sklepu internetowego dostępnego pod adresem: www.marbell.pl następujące usługi elektroniczne: umożliwienie złożenia zamówienia poprzez odpowiedni formularz i zawarcie umowy sprzedaży, 
  3. Świadczenie usług elektronicznych przez Sprzedającego jest całkowicie bezpłatne.
  4. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie internetowym przez Klienta jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
  5. Informacje o Produktach prezentowane na stronach internetowych Sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.
  6. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie internetowym są fabrycznie nowe, oryginalnie zapakowane, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  7. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
  8. Klient może złożyć Zamówienie przez 24 godziny na dobę za pośrednictwem Strony Sklepu internetowego.
  9. Klient składa Zamówienie wskazując w Koszyku sposób odbioru i płatności za zamówienie i inne dane niezbędne do realizacji zamówienia takie jak: imię i nazwisko, adres e-mail, tel. kontaktowy, adres zamieszkania i adres dostawy.
  10. Umowa o świadczenie usługi elektronicznej polegającej na umożliwieniu Klientowi złożenia zamówienia poprzez odpowiedni formularz zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Klienta.
  11. Procedura składania zamówienia kończy się w momencie użycia pola „kupuję z obowiązkiem zapłaty i odbioru”.
  12. Administrator, niezwłocznie po otrzymaniu Zamówienia, przesyła na wskazany adres e-mail Klienta potwierdzenia złożenia zamówienia.
  13. Z chwilą otrzymania od Administratora Zamówienia potwierdzenia na wskazany przez Klienta adres e-mail zawiera z Administratorem umowę sprzedaży Produktu/ów objętych zamówieniem.
  14. Zamówienie Produktu/ów jest możliwe jedynie przez zaakceptowanie niniejszego Regulaminu przez Klienta. Klient w chwili zaakceptowania Regulaminu jest związany jego treścią.
  15. Sklep internetowy zastrzega możliwość czasowej niedostępności Produktów w zamówionej przez Klienta kolorystyce, rozmiarze, ilości itd. Informacja o czasowej niedostępności Produktu zostanie udostępniona na Stronie Sklepu internetowego.
  16. Sprzedający zastrzega, iż zdjęcia prezentujące Produkty a umieszczone na stronie Sklepu internetowego mają charakter informacyjny i mogą nie oddawać w całości rzeczywistego wyglądu Produktów ani nie pokazywać wszystkich szczegółów.
  17. Jeżeli Administrator nie może zrealizować zamówienia z powodu niedostępności zamówionych Produktów, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 30 dni od dnia zawarcia umowy, zawiadomić o tym Klienta i jeżeli otrzymał zapłatę zwrócić całą otrzymaną od Klienta kwotę pieniężną.

 

IV. Zwroty, odstąpienie od Umowy

  1. Konsument, który zawarł Umowę na odległość, ma prawo do odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny oraz bez dodatkowych kosztów, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni. Termin ten jest terminem nieprzekraczalnym i liczy się od dnia objęcia rzeczy w posiadanie przez Konsumenta lub osobę przez niego wskazaną, niebędącą przewoźnikiem.
  2. Sprzedający zwraca wszelkie dokonane przez Konsumenta płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od Umowy wraz z kosztami dostarczenia Produktów. Przedsiębiorca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  3. W przypadku płatności kartą zwrot zostanie dokonany na rachunek karty użytej do płatności.
  4. Podstawą do wszczęcia procedury zwrotu jest prawidłowo wypełniony formularz zwrotu oraz dowód zakupu. W przypadku nie dołączenia wymienionych dokumentów zwrot nie będzie rozpatrzony.
  5. Zwrot Produktów przez Konsumenta powinien nastąpić w terminie 2 dni od dnia odstąpienia od Umowy.
  6. Zwracany towar należy odpowiednio zabezpieczyć i zapakować w oryginalne pudełko oraz odesłać kompletny w nienaruszonym stanie na adres sklepu: Marbell Monika Gospodarek z siedzibą przy ulicy Jaśminowa 1, 21-003 Jakubowice Konińskie-Kolonia wraz z dołączonym dokumentem sprzedaży oraz formularzem zwrotu.
  7. W przypadku zauważonych braków, niezgodności z zamówieniem czy wad w przesyłce prosimy o niezwłoczny kontakt na adres e-mail: kontaktmarbell@wp.pl
  8. Nie przyjmujemy zwrotów wysłanych za pobraniem, do paczkomatu lub punktu odbioru.
  9. Klient Konsument prowadzący jednoosobową działalność gospodarczą będzie miał możliwość skorzystania z prawa odstąpienia od umowy jako Konsument, tylko w przypadku, gdy nie będzie to dotyczyć bezpośrednio branży, w której specjalizuje się przedsiębiorca, a zakup nie ma charakteru zawodowego.

V. Cena i formy płatności

  1. Ceny umieszczone na stronie Sklepu internetowego przy oferowanym Produkcie zawierają podatek VAT i są podawane w złotych polskich. Ceny nie zawierają kosztów przesyłki.
  2. Informacja w zakresie całkowitej wartości zamówienia, w tym kosztów przesyłki, podawana jest Klientowi na Stronie internetowej po dokonaniu przez Klienta wyboru formy płatności i formy dostawy zamówienia.
  3. W naszym sklepie płatności online obsługiwane są przez serwis Przelewy24 należący do PayPro S.A. z siedxzibą w Poznaniu, ul. Pastelowa 8, kod pocztowy:60-198, Nr KRS 0000347935,
  4. W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
  5.  Klient jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu.
  6. Klient dokonuje zakupu Produktu oraz zamówienia usługi dostawy (jeśli taka występuje) według cen oraz wysokości kosztów dostawy obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.
  7. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany cen oraz wysokości kosztów dostawy, w szczególności w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmioty realizujące dostawy. Postanowienie to nie dotyczy zamówień już realizowanych lub w odniesieniu do których zostało wysłane do Klienta potwierdzenie przyjęcia zamówienia.

 

VI. Dostawa i czas realizacji zamówionych Produktów

  1. Produkt wysyłany jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany drogą mailową.
  2. Do każdego zamówienia wystawiany jest dowód zakupu lub faktura imienna.
  3. Zamówiony Produkt dostarczany jest za pośrednictwem firm kurierskich.
  4. Termin realizacji zamówień to 1-4 dni roboczych.
  5. Nie ma możliwości odbioru osobistego zakupów dokonywanych w sklepie internetowym.
  6. Klient ma obowiązek sprawdzenia przesyłki w obecności kuriera. W przypadku zauważenia ewentualnego uszkodzenia przesyłki konieczne jest spisanie protokołu szkody w transporcie oraz niezwłoczne poinformowanie o tym fakcie sprzedającego poprzez wysłanie wiadomości e-mail. Nie spisanie protokołu szkody z kurierem może uniemożliwić wszczęcie procedury reklamacyjnej oraz zwrot towaru.

 

VII. Gwarancje i procedura reklamacyjna

  1. Klient może reklamować Produkt posiadający wady w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów:
  2. W przypadku umów zawieranych z Klientami nie będącymi jednocześnie Konsumentami w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu cywilnego, na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego, odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi jest wyłączona.
  3. W przypadku rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Administrator doprowadzi Produkt do stanu zgodnego z umową, zgodnie z żądaniem Klienta, poprzez naprawę lub wymianę na nowy. Jeśli wymiana lub naprawa Produktu są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów, wtedy Klient ma prawo do żądania obniżenia ceny albo odstąpienia od umowy.
  4. Podstawą do wszczęcia procedury reklamacyjnej jest prawidłowo wypełniony formularz reklamacyjny dołączony do przesyłki oraz dowód zakupu. W przypadku nie dołączenia niezbędnych dokumentów reklamacja nie będzie rozpatrzona. 
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji w możliwie najkrótszym terminie, nie później niż w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
  6. Reklamowany towar należy przesłać na adres: Marbell Monika Gospodarek ul. Jaśminowa 1, 21-003 Jakubowice Konińskie - Kolonia.
  7. Koszt przesłania Produktu po rozpatrzeniu reklamacji na korzyść Klienta, po uprzednim ich udokumentowaniu, pokrywa Administrator.
  8. Jeżeli zamówiony Produkt ma zostać przesłany przez Usługodawcę Klientowi będącemu Konsumentem, niebezpieczeństwo przypadkowej utraty lub uszkodzenia Produktu przechodzi na Konsumenta z chwilą jego wydania Konsumentowi. Za wydanie rzeczy uważa się jej powierzenie przez Usługodawcę przewoźnikowi, jeżeli Usługodawca nie miał wpływu na wybór przewoźnika przez Konsumenta.

 

VIII. Dane osobowe

1. Administrator jest jednocześnie administratorem danych osobowych. 

2. Klient ma prawo do wglądu do swoich danych osobowych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia. W celu dokonania tych czynności, Klient powinien skontaktować się z Administratorem na adres e-mail: kontaktmarbell@wp.pl.

3. Klient w celu korzystania z usług oferowanych przez Sprzedawcę za pośrednictwem Sklepu musi wypełnić odpowiedni formularz. Wymagane jest tam podanie określonych danych osobowych.

4. Podanie danych osobowych w formularzu jest dobrowolne, jednak konieczne do świadczenia usług przez Sprzedawcę na rzecz Klienta za pośrednictwem Sklepu. Bez podania danych osobowych świadczenie tych usług nie będzie możliwe.

5. Wszelkie dane osobowe, które Klient wprowadzi do formularza zamówienia lub poda w korespondencji ze Sprzedawcą, są przetwarzane w sposób zgodny z wymogami określonymi w prawie polskim, a przede wszystkim w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanego dalej „RODO”.

 

IX. Postanowienia końcowe

 

1. Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem linku zamieszczonego na stronie głównej sklepu internetowego Marbell. Regulamin może zostać utrwalony, pozyskany i odtworzony poprzez jego wydrukowanie lub zapisanie go na odpowiednim nośniku danych.

2. Nazwa sklepu internetowego Marbell, adres strony, pod którym jest dostępny www.marbell.pl oraz wszelkie materiały w nim się znajdujące stanowią przedmiot prawa autorskiego i podlegają ochronie prawnej. Wykorzystywanie i rozpowszechnianie ich bez zgody właściciela sklepu jest zabronione.

3. Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmiany regulaminu. Do umów zawartych przed zmianą stosuje się wersję Regulaminu obowiązująca w dacie zawarcia umowy sprzedaży.

4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie znajdą właściwe przepisy prawa obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a w szczególności: ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku - Kodeks Cywilny (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.), ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926 ze zm.)

5. Spory wynikające ze stosowania niniejszego Regulaminu i w związku z wykonywaniem zawartych umów między Usługodawcą a Klientami, będą rozpatrywane przez Sąd właściwy według przepisów o właściwości rzeczowej i miejscowej zgodnie z ustawą z dnia 17.11.1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz.U. nr 43 poz. 296 ze. zm.)..pl

secretcats.pl - tworzenie stron internetowych